Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Připomínám jeden starší článek k tématu...

Na nejhorších středních školách neudělá maturitu víc než polovina studentů

https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/nejhorsi-stredni-skola-skolni-inspekce-maturita-seznam.A180925_204506_domaci_ane

0 0
možnosti
TT

Článek už tu jednou byl, tak taky zopakuju svůj pohled na věc: Kdyby zástupci obou skupin zasedli ke společnému stolu a začali hledat kompromis přijatelný pro obě strany, nerozdávaly by se maturitní vysvědčení spolu s rodným listem, ale až při nástupu prvňáčka na ZŠ.

Protože - ať jsem trochu konkrétní - i tato oprávněná kritika Eduinu a Drahoše obsahuje něco, co by obsahovat neměla, a to zprůměrnění zkoušek. Já jsem toho názoru, že kdo neumí pořádně česky se vším všudy, kdo neovládá cizí jazyk na úrovni, aby mohl komunikovat třebas pomalu, ale přec, a kdo nechápe, k čemu slouží infinitesimální počet a jak na něj, nemá co dělat na VŠ, kvůli které tu maturitu má. Tomu patří do ruky nástroj, aby dělal to, co mu řekne mistr. Howgh

5 1
možnosti
Foto

Jedná se o nezkrácenou verzi článku, kterou jsem doplnil o grafy... Klíčové by bylo u tohoto konkrétního návrhu, kolik by musel činit onen průměr. V některých státech je zároveň určen nejnižší možný celkový průměr i nejnižší skóre v jednotlivých testech. Tedy například 30 % na každý jednotlivý test a 50 % celkový průměr. A ano, jedná se o kompromisní návrh...

0 0
možnosti

Opět se lze ptát - cui bono ? Komu bude vyhovovat národ hlupáků ?

10 1
možnosti
ZZ

Ten už tady je - po 30 letém šlechtěním našeho školství.

:-P

1 0
možnosti
JN

Článek jsem četl již před pár dny v MF DNES a s většinou toho, co pan Sárkőzi napsal, souhlasím. Zejména s tím, že pan ministr Plaga bohužel mnohem víc než ředitelům škol či učitelům z praxe naslouchá "odborníkům" z Eduinu či politikům kolem "skoroprezidenta" Drahoše.

15 0
možnosti

Názory pana Kartouse jsem poměrně nedávno vyslechl v debatě na TV Noe. To mi stačilo:-).

5 0
možnosti
  • Počet článků 60
  • Celková karma 24,74
  • Průměrná čtenost 4005x
Budu psát o školství a vzdělávání. Spravuji několik facebookových skupin a didaktických webů - Čtenářská gramotnost a projektové vyučování, Šotkoviny, Elektronické učebnice... Jsem prezidentem spolku Pedagogická komora.