Děkujeme za pochopení.
J63i62ř12í 90K46u17b31í85č64e29k
Mě učili vždy jen vystudovaní pedagogové a našli se mezi nimi úplně strašní lidé, kteří nemají ve školství co pohledávat. Takovou zkušenost udělal prakticky každý, snad mimo hodně prestižní školy, takže těch strašných existuje MNOHO a pedagogické vzdělání s tím nemá příliš co dělat.
Mimochodem, nejsme republika banánová, ale řepková.
R42a80d53e40k 65S42á22r38k16ö77z82i
Doporučuji nepodléhat iluzi, že vás na ZŠ učili lidé bez pedagogického vzdělání. Nekvalifikovaných učitelů je pouze 2,4 % z celkového počtu učitelů. Tedy například na 2. stupni ZŠ jich není ani jeden tisíc...
R44o50s92t71i75s20l76a30v 94C65a98h78a
Popirate sam sebe. V tabulce mate jasne napsano, ze nekvalifikovanych je 7%. Navic cela tretina z nich si kvalifikaci NEDOPLNUJE.
A z meho pohledu jako rodice je nekvalifikovany i takovy ucitel, ktery uci neco, na co nema aprobaci. A to je jev naprosto bezny.
M15i24l87a36n 45K46e22s60l
No,že to není to pravé všichni vědí.Co však dělat,aby k tomu nemuselo dojít..Babo raď.Továrny,stavební podniky někdy i zdravotnictví to mají jednodušší.Naberou pracovníky na Ukrajině a i jinde.Ti by školám asi moc nepomohli.Znáte li někoho,kdo zná lepší řešení dejte to na vědomost.
J24i34ř36í 92M17l92s
Můj kamarád (dnes majitel několika úspěšných IT firem) učil léta na základní a střední škole informatiku. Samozřejmě bez příslušného pedagogického vzdělání.
Dodnes na něj jeho tehdejší žáci vzpomínají jako na výborného učitele a říkají, že opravdu naučil...
R22a79d79k68a 65J90o22h30n28o22v19á
Člověk, který vystuduje chemii a nemá pedagogické vzdělání, asi dá žákům z chemie více, než vystudovaný pedagog se specializací občanská nauka nebo český jazyk nebo tělocvik, který na doplnění počtu hodin vezme i tu chemii. Přitom první je považován za nekvalifikovaného.
A většinou proti zákonu kvičí právě ti vystudovaní pedagogové v oborech typu společenské vědy.
P28a70v96e53l 65V68é62b42r
Nu, a v čem mi pomůže pedagogické vzdělání, mám-li např. vysvětlit Ohmův zákon? Rozhodující je přece znalost problematiky (a chuť učit) a ne znalost jakéhosi náboženství, nazývaného pedagogické vzdělání (Teorie rákosky? Makarenko včera s dnes? Jak toho fracka neztřískat?).
J11i47ř25í 77K15u75b91í93č26e68k
Tak to by úplně komplet všichni rodiče včetně otců-taxikářů, prodavačů a policistů měli být schopni naučit svoje potomky jak řešení kvadratické rovnice, tak významu francouzské revoluce 1848, protože to všichni brali a ten, kdo je to učil, tomu rozuměl.
R20o24s98t64i81s97l95a49v 36C10a18h65a
1) dnes mate casto moznost poznat ucitele, ktery nema odpovidajici vzdelani (treba proto, ze nema odpovidajici titul).
2) ale nemate VUBEC sanci poznat, zda vase dite vyucuje aprobovany clovek. A to je pritom TAKE problem a ne maly. Tohle vam nevadi? Ze treba matiku uci clovek, ktery se s ni setkal naposledy na stredni skole?
M84i94r75o27s27l74a25v 17P58a64v73l60í15č54e95k
No nevím - během své dlouhé školní docházky jsem měl učitele s pedagogickým vzděláním a byla to naprostá katastrofa a učitele bez něho a byli perfektní. Je to v lidech a ne v papíru
R12a74d92e73k 95P94o61l18i97c19k63ý
Samozřejmě y že jde i o ten papír. Je to jakýsi doklad o tom, že daný člověk je schopen učit.
Jistě může být i dobrý učitel bez papírů, ale ten má možnost si formální vzdělání dodělat.
Děti mají jen jeden život, to opravdu není v pořádku experimentovat tím, že je dáte na zodpovědnost jen tak někomu.
- Počet článků 60
- Celková karma 24,74
- Průměrná čtenost 4005x